2012年3月3日 星期六

我跟五月天也有個約定

說到五月天…… 很那些年。

那些年喜歡五月天的時候,我十五歲。
















大概是看了這樣類似的一段影片……
我覺得他們很了不起,很「型」
於是,開始了我的五月之路。

同學們那時喜歡的是花樣美男F4之類的偶像……
五月天是一個陌生的名字
不知從何年何月開始……
直到三年前我買不到DNA香港演唱會門票的時候,我就知道……「大穫」!

而家真係係愈黎愈多人識五月天
我由2006年佢哋嚟香港開第一次演唱會已經差唔多場場買、場場睇。
不過近呢三兩年真係頂唔順!
先唔好講佢由以前淨係開一場到而家例牌加到三場先啦。
我2006年睇嗰陣,前排門票都係$380。抵到爛!
到上年2011年《就是Rock it!》演唱會,前排門票已經係780。
可悲嘅係……我都係前一晚有盡我所有人際關係人力物力先撲到兩張靚位飛!T^T

一講起上年個《就是Rock it!》演唱會,其實有啲火火哋!
上個post都已經介紹咗之前嘅《DNA》演唱會係有幾好睇架啦
問題嚟喇……《就是Rock it!》基本上係冇任何嘅舞台設計
之前嗰啲變型金剛呀、黃色的士呀、好好睇嘅間場小電影……全部都冇!
佢憑咩收我$780一張飛?!?!?!?!?!
丫……有!
佢哋開場冇耐就上演喺紅館放火燒音箱!




















我可以肯定佢係真係放火!
因為我的的確確feel到好熱!
但係……都係唔明點解要收我$780!!!
不過我都係俾得心甘命抵嘅……
五月天演唱會可能係全世界最好睇嘅演唱會!

不過,奉阿蓮籲,睇五月天演唱會最好係同……
1)自己啲老死
2)五月天迷(如果淨係識〈你不是真正的快樂〉同〈突然好想你〉嗰啲唔算架吓!)
你睇五月天演唱會嘅partner需要符合哂以上兩個條件
同佢地一齊去睇至唔會嘥左張飛!
當然,呢兩個條件都係比較難達到嘅……
所以,阿蓮我用咗個比較折衷嘅方法
不斷催眠你啲老死(不論傾電話、唱k、行街、食飯有窿就入、有位就唱……)
佢哋自不然就會上釣!仲萬試萬寧!!!





















令我很是覺得蝕底嘅《就是Rock it!》
無奈亦都係我坐得最前嘅一次T^T
最最最嬲嘅都唔係佢收得貴又冇嘢睇、坐得前又冇得搖……
最嬲係……佢竟然冇唱到〈憨人〉
真係好嬲好嬲!好嬲好嬲!好嬲好嬲!


又到三月喇……
係時候出動搶飛喇!
我唔貪心,我淨係想坐返上年咁前就OK架喇!
全能嘅搖滾之神!保佑我!

2 則留言:

  1. 提起上年真係火,痴線既$780坐到上半山,分明呃錢!(我睇480,睇見前果一兩行就係780都覺得好陰公)
    好認同你所講「不斷催眠你啲老死(不論傾電話、唱k、行街、食飯有窿就入、有位就唱……)
    佢哋自不然就會上釣!仲萬試萬寧!!」
    我第一年去睇五月天,拉左個連五月天有邊五個都唔知既Frd去睇,「好彩」佢一睇就中左毒,成晚d歌佢唔識唱都好HIGH咁一齊跳一齊搖。今年佢仲狼死過我,要睇頭場同尾場780@@
    我上年就同老死去睇,佢都有聽開五月天D歌既,諗住叫佢去睇實無死錯人啦,點知條友仔同我坐係度!!!睇五月天佢同我坐係度!!!真係無癮到呢......

    回覆刪除
  2. Hello~
    我是五迷,有個不情之請,真心希望博主可以幫幫忙,拜託!!!(關於五月之約)
    如果可以,希望博主可以私聊
    這是我的e-mail xiujingtan1206@gmail.com

    回覆刪除